Poznámky:Na mnohých Európskych krajinách,dovozné clo, poplatky je veľmi vysoká,ak nechcete platiť dane, keď tovar dorazili do vašej krajine,môžete si vybrať, "predávajúcich spôsob dopravy".
Vám môže byť záujem o tieto
Prosím, dajte nám vedieť, ktorý spriada, dokončiť a koľko dier by ste sa chceli pri zadaní objednávky.
Akceptujeme OEM objednávky, pošlite nám, prosím, vaše logo/dizajn v PDF, AI formát, a všetky podrobnosti.
Špecifikácie
27.5 er karbónový MTB ráfiky 36 mm šírka 30 mm hĺbka hookless clincher pre XC
Typ: mtb Veľkosť: 27.5 er
Väzba:UD/3 K/12K/18K/3 K twill/12K keper Hovoril otvory dia: ¢4.5 mm (Normálny)
Ráfiky' guľatosti:+/- 0,2 mm Otvory: 28/32/36H
Brzdový systém: Kotúčové brzdy: Cross country (XC)
Montážny Otvor Dia.: 7.5 mm Ventil HoleDia.: 6,5 mm
Hmotnosť: 430±15 g (xc);
Tech vylepšenia
* Do 30 mm šírka MTB ráfiky boli navrhnuté podľa najnovších trend.By ako sa zbaviť háčik z hornej časti venca bočnice, obvodový múr sa stal hladký a rovný, dá sa ľahko nainštalovať pneumatiky a pneumatiky a ráfika bude fungovať dokonale vytvoriť tesnenie.Takže jazdci sú povolené, nižší tlak vzduchu v pneumatikách bez rizika straty vzduchu alebo štipka bytov.
* Hookless: zbaviť háčik z hornej časti venca bočnice, obvodový múr sa stal hladký a rovný, dá sa ľahko nainštalovať pneumatiky a pneumatiky a ráfika bude fungovať dokonale vytvoriť tesnenie.Takže jazdci sú povolené, nižší tlak vzduchu v pneumatikách bez rizika straty vzduchu alebo štipka bytov.
* Vysoká TG a vysoko tepelne odolné čadič, brzdový povrch zlepšiť odvod tepla, účinne znížiť vplyv tepla spôsobené brzdením poskytnúť vám spoľahlivosť a brzdná sila.
* Plnené 3D tkať, že bude rim stabilné, bezpečné a odolné.
* Vyrobené novou technológiou, ráfiky " výrobný proces sú bez EPS bubliny, to znamená, ráfiky sú vylisované s airbagom, ktorý má vnútorné tvar venca.Na rozdiel od tradičnej technológie, nemusíme rezať veko, aby sa bubliny.Takže ráfika je kompletný, pevnejšie a tuhšie.
* 250Gpa modul uhlíkových vlákien posilnenie pásy dáva tuhosť hovoril diery.
Poznámky k používaniu
Max hmotnosť limit: 120 kg
Max hovoril napätie: 180kgf
Max tlak vzduchu v pneumatikách: 65psi
Fotografie Výrobkov
Package
Krabice používame na balík je špeciálne navrhnutý so silným vo vnútri štruktúry.To by mohlo ochranu tovaru od násilne hádzanie a tlak počas prepravy.To môže mať nejaké škody na poli počas prepravy, ale budete mať kompletnú a zbrusu nové kolesá konečne.
O nás:
Xiamen Boostbicycle kompozitný materiál Co.,Ltd je high-tech podnik sa špecializuje na výskum a vývoj uhlíkových bicykli častí.Čo máme:
Skúsený tím: naša R&D štáby a manažérov pôsobil v medzinárodnej značky Oem továreň na viac ako 10 rokov.
Sofistikované vybavenie: uhlíkových vlákien tkaniny rezací stroj, vysoká teplota liatie stroj, testovanie stroj a iné presné stroje dovezené z Japonska.
Exquesite vyhotovením: všetky výrobky sú ručne vyrobené podľa našich skúsených pracovníkov.
Hlavné produkty:
Carbon fiber kolesá, carbon fiber cyklistické rámy, carbon bike vidličky, carbon bike ráfiky, carbon bike sídlo príspevky a iné uhlíkových vlákien bicykli častí.
Produkty " vlastnosti:
Disky/kolesá:
1.Vysoká TG a vysoko tepelne odolné čadič, brzdový povrch zlepšiť odvod tepla, účinne znížiť vplyv tepla spôsobené brzdením poskytnúť vám spoľahlivosť a brzdná sila.
2. Plnené 3D tkať, že bude rim stabilné, bezpečné a odolné.
3.Vyrobené novou technológiou, ráfiky " výrobný proces sú bez EPS bubliny, to znamená, ráfiky sú vylisované s airbagom, ktorý má vnútorné tvar venca.Na rozdiel od tradičnej technológie, nemusíme rezať veko, aby sa bubliny.Takže ráfika je kompletný, pevnejšie a tuhšie.
4.250 Gpa modul uhlíkových vlákien posilnenie pásy dáva tuhosť hovoril diery.
Rámy:
1. Pomocou Toray T700 uhlíkových vlákien, je to vysoká pevnosť v tlaku a modul, dobrá odolnosť proti korózii, to robí rám viac odolné a pohodlné.
2.Vnútorné kábel smerovanie: plný interný kábel smerovanie pre brzdy a radiaca páka káble udržiava najčistejšie linka pre optimálnu aerodynamiku.
3. Zúženou hlavovou trubkou zlepšuje rámu výkon, znižuje odolnosť proti vetru, a zvyšuje aerodynamický účinok.
4.Sídlo pobyt zlepšuje rám je sila, symetrický dizajn akcie funkciu nárazníkov, čo vám umožní jazdiť pohodlnejšie.
5.Rám má mnoho rôznych veľkostí a väčšie úpravy priestoru, takže tam musí byť ten, ktorý vám vyhovuje.
Testovanie carbon bike ráfiky/rámov:
Sofistikované testovanie zariadení: používame SK a UCI normy na testovanie carbon bike kolesá, rámy, máme zariadení na simuláciu cyklistické vyskúšať svoj výkon.
Testovanie carbon bike ráfiky/rámov:
Sofistikované testovanie zariadení: používame Sk a UCI štandard testovania carbon bike kolesá, rámy,, brzdový suface teplota stroj, Simulácia cyklistické skúšobné zariadenia,a iné presné stroje dovezené z Japonska a Nemecka.
Spolupráca prípade zobraziť:
1. 88mm cestných bicykloch (zo Silva požičovňa Co.,Ltd )
2. Velo bicykli časti (UK spoločnosti)
3. Natreté rámy (Colossi mche spoločnosti z USA bike shop)
4. 60 mm cestných kolies (z Cipressa bike klub Co.,Ltd )
5. Cestný bicykel handbars kotúča(z Velo bike Co.,Ltd )
F. A. Q(Často odpoveď a otázku)
Prečo používať čadič, brzdový povrchu?
Čadič, brzdový povrch má vyššiu TG ako Toray T700 uhlíkových vlákien tkaniny, môže rozptýliť teplo build-up a poskytuje dôsledne pevné brzdenie.Hrubý povrch môže zvýšiť trenie na zlepšenie zastavenie výkonu carbon kolieska.Okrem toho, že nebude kvičať pri brzdení vďaka drsný povrch.